barbie barbie
1031
BLOG

Kompleks autokastracyjny?

barbie barbie Polityka Obserwuj notkę 17

Za "czasów PO" Minister Spraw Zagranicznych Polski (p.Sikorski) opowiada publicznie rasistowskie dowcipy o Prezydencie-elekcie Obamie. Wicepremier rządu PiS porównuje kandydatów w wyborach na prezydenta USA do dżumy i cholery, Prezes wysyła byłego Prezydenta USA do lekarza, a p.Premier stwierdza, że Komisja Europejska "ma kłopoty" oraz że chce "rozbić Unię Europejską" i głośno krzyczy na nią w polskim Sejmie (już się wszyscy boją...).

Z Rosją też "drzemy koty" (przecież to kacapy), pragniemy, aby Ukraina przyszła do Polski w worze pokutnym i na kolanach - wtedy ew. bedziemy (może) łaskawie z nią rozmawiać, w stosunkach z Czechami i Słowakami arktyczny chłód. Niemcy - hmm...  lubimy Mercedesy - gorzej z Frau Merkel.

Może więc dobrze, że Prezydent jeździł do Chin. Co prawda dość daleko i z prawami człowieka i demokracją u nich kiepsko - ale kto nam pozostał?

Mamusiu, nikt się nie chce z nami bawić...

barbie
O mnie barbie

Nazywam się Tomasz Barbaszewski. Na Świat przyszedłem 76 lat temu wraz z nadejściem wiosny - była to wtedy niedziela. Potem było 25 lat z fizyką, a później drugie tyle z Xeniksem,  Uniksem i Linuksem. Dziś jestem emerytem oraz bardzo dużym wdowcem! Nigdy nie korzystałem z MS Windows (tylko popróbowałem) - poważnie! Poza tym - czwórka dzieci, piątka wnucząt, dwa koty (schroniskowe dachowce), mnóstwo wspaniałych wspomnień i dużo czasu na czytanie i myślenie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka