barbie barbie
1617
BLOG

Brytyjski polityk vs. polski polityk

barbie barbie Terroryzm Obserwuj temat Obserwuj notkę 101

Wiceminister i poseł konserwatystów UK Tobias Ellwood natychmiast po ataku w Londynie przystąpił do reanimacji leżącego na ulicy rannego policjanta.

"Foreign Office Minister Tobias Ellwood has been called a "hero" after he was pictured giving first aid to PC Keith Palmer, one of the casualties of the London terror attack." (BBC)

Wystarczy to porównać z zachowaniem p.Macierewicza podczas wypadku pod Lubiczem, gdy ważniejszym okazało się punktualne dotarcie na "fetę ku czci Prezesa" niż zainteresowanie się losem poszkodowanych.

Ktoś, kto tak się zachowuje (i to nie pierwszy raz) nie powinien być dowódcą drużyny, a co dopiero Ministrem Obrony (sic!).

barbie
O mnie barbie

Nazywam się Tomasz Barbaszewski. Na Świat przyszedłem 76 lat temu wraz z nadejściem wiosny - była to wtedy niedziela. Potem było 25 lat z fizyką, a później drugie tyle z Xeniksem,  Uniksem i Linuksem. Dziś jestem emerytem oraz bardzo dużym wdowcem! Nigdy nie korzystałem z MS Windows (tylko popróbowałem) - poważnie! Poza tym - czwórka dzieci, piątka wnucząt, dwa koty (schroniskowe dachowce), mnóstwo wspaniałych wspomnień i dużo czasu na czytanie i myślenie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka