barbie barbie
1355
BLOG

Kaczyński na Wawelu

barbie barbie Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 94

Ja czegoś nie rozumiem:

Jeśli wybieram się na cmentarz odwiedzić grób moich zmarłych bliskich to zazwyczaj sam lub w towarzystwie najbliższej rodziny. Sam spacer po cmentarzu traktujemy jako coś w rodzaju ściśle prywatnej pielgrzymki.

A tymczasem Pan Jarosław Kaczyński wjeżdża na Wawel w kolumnie limuzyn i w dość licznym (choć zmiennym) towarzystwie prominentnych polityków PiS:

"Tym razem towarzyszyli mu m.in. marszałek Sejmu Marek Kuchciński, marszałek Senatu Stanisław Karczewski, minister infrastruktury Andrzej Adamczyk i wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki."

O najbliższej rodzinie Śp. Państwa Kaczyńskich ani słowa...

A więc - proszę mnie oświecić - czy celem jest modlitwa w zadumie czy też demonstracja polityczna?


barbie
O mnie barbie

Nazywam się Tomasz Barbaszewski. Na Świat przyszedłem 76 lat temu wraz z nadejściem wiosny - była to wtedy niedziela. Potem było 25 lat z fizyką, a później drugie tyle z Xeniksem,  Uniksem i Linuksem. Dziś jestem emerytem oraz bardzo dużym wdowcem! Nigdy nie korzystałem z MS Windows (tylko popróbowałem) - poważnie! Poza tym - czwórka dzieci, piątka wnucząt, dwa koty (schroniskowe dachowce), mnóstwo wspaniałych wspomnień i dużo czasu na czytanie i myślenie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka